2010. g. jūnijā Swarovski kompānija ir veikusi brendu optimizāciju. Līdz šim eksistējošie brendi CRYSTALLIZED™ – Swarovski Elements (kristāli apģērbam, aksesuāriem un rotaslietu izgatavošanai) un STRASS® Swarovski® Crystal (kristāli gaismas ķermeņiem un arhitektūrai) tiek apvienoti un turpmāk šajās grupās ietilpstošie kristāliņi tiks izplatīti ar tirdzniecības zīmi SWAROVSKI ELEMENTS.
Optimizēšana notikusi ar mērķi izveidot augstākās klases brendu ar spēcīgu atsauci uz SWAROVSKI zīmolu, tādējādi panākot produktu labāku atpazīstamību un ļaujot klientiem baudīt visas tās priekšrocības, ko sniedz Swarovski kompānijas mārketinga aktivitātes pasaulē.
Uzraksts “MADE WITH SWAROVSKI ELEMENTS” uz dizaina priekšmetiem, kuros izmantoti Swarovski kristāliņi, kalpos kā garantijas zīme to kvalitātei, autentiskumam un integritātei.